יום שני, 30 באפריל 2012

אז מה כדאי- מפתח אפליקציות לאיפון או לאנדרואיד?

אז מה כדאי- מפתח אפליקציות לאיפון או לאנדרואיד?

במאמר זה אנו נסכם לכם את כל המידע שניתן לכם עד כה, ונגיע לשאלה אולי הכי גדולה בתחום פיתוח האפליקציות- לפתח אפליקציות לאיפון או לאנדרואיד? אנו ניתן לכם הסברים מפורטים מדוע כדאי לכם לבחור באיפון, ומדוע כדאי לכם לבחור באנדרואיד.

אנו ממליצים לכם להיות מפתחי אפליקציות לאיפון מכמה סיבות, אך העיקרית שבהם היא הפופולאריות של מכשיר האיפון. מכשיר האיפון הוא המכשיר הנרכש ביותר בכל רחבי העולם. בשל היותו המכשיר הנרכש ביותר בעולם יש לו קהל לקוחות ענק, וכך תוכלו להגיע ליותר לקוחות, ולמכור את האפליקציה שלכם ליותר אנשים, וכתוצאה מכך להגדיל את הרווחים שלכם, שזוהי המטרה הראשונה שלכם מלכתחילה, מעצם כניסתכם לשוק פיתוח אפליקציות.

אנו ממליצים לכם מנגד, להיות מפתחי אפליקציות לאנדרואיד, מכיוון שלמערכת זו, יש ממשק הרבה יותר נוח והרבה יותר קל למשתמש. מה זה אומר? לאחר שפיתחתם אל האפליקציה שלכם, ואתם מעוניינים להתחיל ולמכור אותה בחנויות האנדרואיד, אתם לא תצטרכו לקבל אישורים מיוחדים כמו שתצטרכו לקבל במידה ותפתחו אפליקציה לאיפון. לאחר שסיימתם את פיתוח האפליקציה שלכם, אתם יכולים ישר לעלות אותה לחנות האנדרואיד- אתם לא תצטרכו לקבל אישורים מיוחדים, אלא אתם תוכלו לעלות את האפליקציה שלכם מתי שתרצו, ולדרוש עליה כמה שתרצו.

לאחר כל האמור לעיל, הבחירה בידיכם- מערכת ההפעלה של האיפון או מערכת ההפעלה אנדרואיד?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה