יום ראשון, 15 באפריל 2012

איך נבחר חברה לפיתוח אפליקציות לאיפון

איך נבחר חברה לפיתוח אפליקציות לאיפון?

במאמר זה אנו נסביר לכם כיצד לבחור חברה לפיתוח אפליקציות לאיפון שתעזור לכם בהמצאת והרכבת האפליקציה שלכם, באמצעות כמה קריטריונים שאנו בטוחים שיעזרו לכם בתהליך בחירת החברה.

מבחינה כלכלית: אנו ממליצים שתקבעו לעצמכם רף מסוים של מחיר, שאותו אתם מחליטים לא לעבור בכל התהליך של פיתוח אפליקציה לאיפון. לאחר שתעשו את שלב זה, יהיה לכם הרבה יותר קל ופשוט להגיע אל החברה הכי טובה בשבלכם, מכיוון שהצבתם לעצמכם רף כספי, וכך יורדות מספר האפשרויות. אתם יכולים גם לעשות השוואה בין כל החברות, ולראות דרך הטבלה איזה חברות הכי אטרקטיביות לכם.

המלצות: שאלו חברים, קרובי משפחה ואנשים שאתם מכירים שמבינים בתחום פיתוח האפליקציות לאיפון, אם הם מכירים חברה שהם ממליצים עליה, או במידה שהם שמעו מחבר כלשהו על חברה שהוא ממליץ עליה לכל מי שמתעניין בתחום ורוצה להצליח עם האפליקציה שלו.

וותק וניסיון: ברגע שאתם הולכים לחברה לפיתוח אפליקציות ואתם כבר כמעט סגורים על הכול: על המחיר, ועל זה שאתם רוצים להשכיר את שירותיה של החברה הזו, תבקשו לראות עבודות שביצעה החברה הזו. שלב זה חשוב מאוד, מכיוון שדרך העבודות שהחברה עשתה, תוכלו לראות אם הרמה מתאימה לכם, ואם בכלל שווה לכם להשקיע את הכסף בחברה הזו, מכיוון שאתם לא רוצים לזרוק את הכסף שלכם סתם לפח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה