יום שלישי, 17 באפריל 2012

פיתוח אפליקציות- שלב אחרי שלב

פיתוח אפליקציות- שלב אחרי שלב

במאמר זה אנו נסביר לכם בעצם איך פועל תהליך פיתוח האפליקציה לאיפון (ובכל חברה אחרת- SAMSUNG, LG וכו', מכיוון שתהליך פיתוח האפליקציות זהה בכל החברות)- אנו נסביר לכם אותו לפי שלבים שיהיה לכם יותר קל להבין בעצם כיצד כל התהליך הזה פועל.

השלב הראשון בתהליך פיתוח אפליקציה, הוא שלב תכנון האפליקציה, שבו בעצם אתה יושב עם נציגים מהחברה שאתה משכיר את שירותיה לצורכי עזרה, ואתם בעצם מגדירים ביחד את האפליקציה: מהי מטרת האפליקציה, מה יהיה הקטליזאטור שימשוך בעצם את הלקוחות שהוא קהל היעד שאליו אנו מנסים להגיע, ועוד כל מיני מאפיינים חשובים.

השלב הבא, הוא שלב התכנון המוחשי של האפליקציה. מה זה אומר? כמה מסים תכלול האפליקציה, איזה סוג גופן ובאיזה גודל יהיה באפליקציה, איזה כפתורים יהיו באפליקציות וכו'...

השלב הבא, הוא שלב עיצוב האפליקציה. כמעט בכל המקרים של פיתוח אפליקציות לאיפון וגם במקרה שלנו (לרוב לפחות), העיצוב יתאים לאפליקציה ולמה שהיא צריכה להעביר לקהל היעד שאליו אנו מנסים להגיע.

בשלב האחרון, אתם ניגשים למתכנת מהחברה שאיתה עבדתם (לא מומלץ לשנות חברה, מכיוון שזה יעשה לכם בלגן וחוסר סדר), ומבקשים ממנו שיקליד את הקוד של האפליקציה שלכם. במידה והקוד עובד, והאפליקציה רצה, מזל טוב, ובמידה והקוד שגוי, אתם תצטרכו לעבור כמעט את כל התהליך מחדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה