יום שישי, 13 באפריל 2012

האם משתלם להיות מפתח אפליקציות לאיפון?



האם משתלם להיות מפתח אפליקציות לאיפון?

במאמר זה, אנו נסביר לכם האם בעצם כיצד להיכנס בתקופה הנוכחית לכל התחום הזה של פיתוח אפליקציות לאיפון. אנו נביא לכם יתרונות, במידה ותצטרפו לתחום פיתוחי האפליקציות לאיפון, וכמובן ניתן לכם טיפים שאנו מקווים שיעזרו לכם להצליח ולשגשג בתחום.

קודם כל, אחת מהסיבות הכי בולטות וכדאיות להצטרף לשוק פיתוח האפליקציות לאיפון, היא השתלטות האיפון על העולם. בשנים האחרונות, קנייה ורכישתו של מכשירי האיפון, הולכת ותופסת תאוצה, ונראה שתאוצה זו לא הולכת להפסיק, אלא רק לעלות. בעקבות סיבה זאת, כדאי להיכנס לשוק הזה, מכיוון שיש קהל לקוחות כל כך גדול, כך שתוכלו להצליח בתחום, ולהגיע לכמות מכירות גבוהה, שתכניס לכם כסף.

עוד סיבה שאנו ממליצים להיכנס לשוק הזה, הוא שבמהלך כמה פעמים בכל שנה, מערכת ההפעלה של האיפון, מערכת ה-IOS, משודרגת ע"י חברת APPLE, ושדרוג זה מביא לביצועים יותר טובים של האיפון והאפליקציות, וכך יש מבחר יותר גדול של אפליקציות שניתן למכור. בנוסף, ישנם גם הרבה אופציות חדשות לשדרוג האפליקציות, באמצעות כל מיני תכנותים שמקבלים שדרוג עם הזמן.

עוד סיבה, שמשכנעת רבים להיכנס לתחום פיתוח האפליקציות באיפון, היא הכסף הרב שטמון במקצוע הזה. ישנו קהל יעד גדול מאוד שאנו יכולים להגיע אליו באמצעות מכירת האפליקציות שאנו עצמנו בונים, ולמכור לאותו קהל יעד, את האפליקציות שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה