יום ראשון, 22 באפריל 2012

פיתוח אפליקציות באנדרואיד- ראייה עסקית


פיתוח אפליקציות באנדרואיד- ראייה עסקית,

במאמר זה אנו נסביר לכם מדוע כדאי לכם להיכנס לתחום פיתוח האפליקציות באנדרואיד מהצד העסקי. למה הכוונה הצעד העסקי? הכוונה שמתכוונים לצד העסקי הוא לצד הכלכלי והרווחי יותר של העבודה. אנו נסביר לכם וניתן לכם מגוון רחב של יתרונות משמעותיים בתחום הנ"ל.

קודם כל, ממחקרים שעשו כמה מחברות הענק בארה"ב, עלה נתון מאוד מבלבל, שלא ציפו לראותו, ברחבי העולם. הנתון היה שבשנת 2011, במהלך כל השנה, נמכרו יותר מכשירים עם מערכת הפעלה אנדרואיד מאשר מכשירים עם מערכת הפעלה של מכשיר האיפון (מערכת ה-IOS). עובדה זו, פותחת לנו צד כלכלי מאוד משכנע, מכיוון שאם נמכרו כל כך הרבה מכשירים בעלי מערכת ההפעלה אנדרואיד, במידה ותפתח אפליקציות אתה תוכל להגיע לקהל יעד גדול יותר, ותוכל לשכנע יותר ויותר אנשים לקנות את האפליקציה שייצרת.

עוד דבר שפיתוח אפליקציות לאנדרואיד מפתח, הוא שישנם אנשים, ועם הזמן כמעט כל האנשים בעולם, סוברים שפיתוח אפליקציות לאנדרואיד הוא מקצוע לכל דבר בדיוק כמו עו"ד או מדען. במידה ותעסקו בתחום פיתוח האפליקציות לאנדרואיד, יהיה לכם מקצוע נחשק ביותר, מכיוון שלמקצוע זה מובטח כסף רב עקב השדרוגים שכל הזמן מערכת ההפעלה עושה, וכך יותר ויותר אנשים קונים את המכשיר, ואתם יכולים להגיע לקהל יעד גדול יותר.

כל הנאמר לעיל, יכול לשכנע אתכם לעסוק בפיתוח אפליקציות למערכת האנדרואיד!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה