יום חמישי, 19 באפריל 2012

למה לפתח אפליקציות באנדרואיד?

למה לפתח אפליקציות באנדרואיד?

במאמר זה אנו ניתן לכם הסברים ודוגמאות, לתופעה של פיתוח אפליקציות באנדרואיד. מה זאת אומרת? אנו ניתן לכם כל מיני קריטריונים וגורמים, למה אנשים באים ומחליטים לעסוק בפיתוח אפליקציות לאנדרואיד, ולא בפיתוח אפליקציות לאיפון, או לבלקבקי או לשאר סוגי הסמארטפונים.

מחיר: קודם כל, מחיר פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הוא הזול מבין כל סוג פיתוח אפליקציות כמו פיתוח אפליקציות לאיפון וכו'... בגלל הסיבה הזו, שלא נדרש כלל הרבה כסף בשביל לפתח אפליקציה לאנדרואיד משל עצמך, יותר ויותר אנשים מחליטים שהם רוצים לפתח אפליקציות לאנדרואיד מבין כל מערכות ההפעלה האחרות.

ממשק נוח: במערכת האנדרואיד, בניגוד למערכת האיפון, לאחר שפיתחת אפליקציה ואתה מעוניין למכור אותה בחנות, במערכת האנדרואיד אינך צריך לקבל אישורים מיוחדים ולעבור בדיקות. ברגע שאתה מעוניין להציע למכירה את האפליקציה שלך, אתה יכול. בניגוד, למערכת ההפעלה של האיפון שאתה צריך לקבל אישורים ולעבור בדיקות מקיפות ע"י החברה APPLE. בעקבות הממשק הנוח הזה, יותר אנשים מתחילים להעדיף את מערכת האנדרואיד.

מגוון רחב של אפשרויות: במערכת האנדרואיד, אתה יכול להשתמש במגוון רחב ומגוון של אפשרויות מיוחדות ליצירת האפליקציה. למה הכוונה? יש לך יותר כלים מאשר בכל מערכת הפעלה אחרת, שבאמצעות כלים אלו, אתה יכול ליצור אפליקציה יותר יפה, מושכת, משודרגת, וכל תוספות אלה, בעצם יעזרו לך למכור את האפליקציה שלך בכמויות גבוהות יותר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה