יום חמישי, 19 באפריל 2012

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד - טרנד חדש

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד,

במאמר זה אנו נסביר לכם מהו בעצם תהליך פיתוח האפליקציות לאנדרואיד. אנו ניתן לכם קצת רקע בתחום על כל מערכת האנדרואיד בכלליות, כדי שתוכלו להבין קצת יותר על כל התהליך של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד.

מערכת ההפעלה אנדרואיד (או בשמה הלועזי ANDROID), היא מערכת ההפעלה הכי שימושית בעולם. מה הכוונה במערכת ההפעלה הכי שימושית בעולם? כמות החברות סלולארי שמשתמשות בה היא הכי גדולה בעולם (בין החברות שמשתמשים בה: LG, SAMSUNG, MOTOROLA וכו'..).

מערכת ההפעלה אנדרואיד, הוקמה ע"י חברת GOOGLE, ואחת המטרות של הקמת מערכת הפעלה זו, היא עצירת השליטה של חברת APPLE, ומערכת ההפעלה שלה IOS, על כל התחום של הסלולארי.

מערכת ההפעלה ANDROID, מציעה ממשק הרבה יותר פתוח ונוח לשימוש ממערכת הIOS של חברת APPLE. מה הכוונה בממשק יותר פתוח? הכוונה היא שבמערכת אנדרואיד, במידה ואתה רוצה לפרסם את האפליקציה שפיתחת, אתה יכול לעשות זאת בלי שום בעיה. במערכת ההפעלה של האיפון, מערכת ה-IOS, אתה צריך לאחר פיתוח האפליקציה להגיש בקשה שהאפליקציה שלך תאושר ע"י החברה, ולאחר מכן לחתום על כל מיני הסכמים בין רווחים שלך ושל החברה.

עקב סיבה זו, שמערכת ההפעלה של האנדרואיד יותר פתוחה לקהל היעד שלה, יותר ויותר אנשים מתחילים ללמוד את תחום פיתוח האפליקציות גם למערכת האנדרואיד, וכך מערכת האנדרואיד תופסת תאוצה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה