יום ראשון, 18 במרץ 2012

מלחמת האפליקציות



כיום אפליקציה עדכנית מקורית ומבוקשת יכולה לעבור במאות אלפי מכשירים סלולריים מידי יום , המפתח של אותה אפליקציה צריך רק לחשוב על רעיון שאף אחד לא חשב עליו ולפתח את האפליקציה שלו.
אגב מפה החלו לצוץ מאות עסקים גם בישראל של פיתוח אפליקציות.

יש היום מיליוני אפליקציות שכמעט כל אחד השתמש או שמע עליה אבל מפתחי האפליקציות רוצים להיות הראשונים שמפתחים אפליקציה חדשה ועדכנית שאף אחד לא חשב עליה. שהיא תיהיה מגניבה, עדכנית, אחת כזו שכולם ייאהבו וישתפו אותה עם חבריהם שגם הם יורידו אותה.. ניתן למצוא אפליקציות כיום יש מאות אתרים שמפרסמים מידי יום אפליקציות חדשות ועדכניות שרק נוצרו וכל מה שאתם צריכים זה רק להוריד אותה ולפעמים לשלם עליה או על שלבים בתוכה.

רוב המפתחים רוצים שהאפליקציה שלהם תהיה פופולארית ושכל אדם שרואה אותה יוריד וישתף אותה עם כל חבריו, כמות הורדת האפליקציות ודירוגם משקפת את הפופולאריות ואת אהבת האנשים לאותה אפליקציה . כל מי שמפתח אפליקציות רוצה שהוא יקבל הרבה הורדות ודירוגים . כאשר מפתח רואה אפליקציה שהניבה המון הורדות ודירוגים הוא ישר יחשוב על אפליקציה שהוא רוצה לפתח שגם היא תעורר סערה בשוק האפליקציות.

מלחמת יצירת האפליקציות מתקיימת כמעט בכל זמן נתון בין כל מפתח ומפתח גם בלי ידיעתם , הרי כל אחד רוצה לפרסם את האפליקציה המקורית שלו ראשון בלי שאף אחד יקח את הרעיון שלו. כל מפתח רוצה לחשוב על הרעיון שתשנה את כל עולם האפליקציות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה