יום רביעי, 14 במרץ 2012

לעשות כסף מיצירת אפליקציות



לעשות כסף מיצירת אפליקציות,

לכל אחד יש את החלום האמריקאי שלשבת בבית ולשמוע על חשבון הבנק שרק מתנפח מדקה לדקה , אך החלום הזה לא רחוק ממכם כל מה שעליכם לעשות הוא לבנות את האפליקציה שרק תימכר בכל רגע נתון אבל לזה דרוש המון חשיבה והמון ידע בתכנות.

אם אתם רוצים לבנות אפליקציה אתם צריכים לחשוב אם אנשים מתעניינים בה בכלל, אם תבנו אפליקציית חסרת שימוש בקרב המשתמשים אף אחד לא יוריד אותה ובכלל , אף אחד לא ישלם עליה כלל. אבל אם תחשבו על רעיון מטורף שחסר לכל אחד בחיי היום יום שלו והאפליקציה שלכם תשנה לו את החיים ותהפוך לו אותם לפשוטים וקלים יותר כמות המורידים תהיה עצומה ותגדל מיום ליום וככל שיותר יורידו אתם תעשו יותר כסף.

חשבתם על אפליקציה מעולה שהולכת לשנות את כל השוק אבל אתם לא יודעים לאיזה סוג מכשירים להתאים אותה אנדרואיד או אייפון, אך תעשו את השיקולים שלכם לאן להתאים אותה . האנדרואיד רצה כיום על מיליוני מכשירים בכל הארץ לכן קהל היעד שלכם הוא יהיה גדול יותר ויהיו יותר הורדות, אם תתאימו אותה לאייפון תצטרכו להתאים אותה רק למכשיר אחד , לגודל מסך אחד ולסוג מכשירים דומה ולא למאות מכשירים.

בנוסף אם אתם לא מתכנתים ולא מבינים כלום בתכנות תוכלו לשלם כסף לאנשים שיבנו לכם את האפליקציה שתמיד חלמתם עליה , אבל תזהרו שהם לא ייקחו לכם את הרעיון והם ייהנו מהכסף שאמור להיות שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה