יום ראשון, 4 במרץ 2012

אפליקציות כדרך חיים


אפליקציות כדרך חיים,

לפני כל עידן הסמרארטפונים בכל יום בחיים שלנו אנחנו נתקלים במספר בעיות שלא ניתן לפתור עד שנגיע הביתה ונפתח את האינטרנט וברוב המקרים נמצא את כל התשובות שאנחנו מחפשים.

אבל העולם השתכלל , האפליקציות נוצרו (בניית אפליקציות הפך לעבודה לכל דבר ) והחיים שלנו השתנו. אם בעבר היינו צריכים לחכות להגיע הביתה וחפש את התשובות כיום כמעט כל בעל סמארטפון פשוט נכנס לאפליקציה ושמה הוא יכל למצוא את כל הפתרונות למה שחיפש , אם זה גלישה באינטרנט שימוש באפליקציית תרגום שפות או לקרוא חדשות ולהתעדכן בכל החדש בעולם. הדבר הזה הפך להיות כהרגל אצלנו , לכל בעיה יש את האפליקציה המתאימה לה וגם אם אין תוך כמה ימים היא תצא ותוכלו למצוא אותה.

אם בעבר הייתם מחכים לעיתון שיגיע ליד הדלת היום אתם פשוט פותחים את המכשיר נכנסים לאפליקציית חדשות וקוראים , בכל רגע נתון ובלי להסתרבל עם דפים גדולים וארוכים וכתב קטן שבלתי נסבל לקרוא. פשוט האפליקציות השתלטו לנו על החיים ובלי שאנחנו מרגישים שזה קורה.

כל השגרת חיים שלנו השתנת והפכה לנוחה , פשוטה והכי חשוב ניידת יותר אם באמצע נסיעה הלכתם לאיבוד והייתם צריכים לעצור בצד לפתוח מפה או לשאול מישהו ברחוב היום אתם מדברים ישירות למכשיר שלכם אומרים להם את המקום שאתם צריכים להגיע ותוך שניות אתם רואים את מיקומכם על המפה , זמן הגעה , מרחק ומסלול ובלי להסתבך ולבזבז זמן .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה