יום שני, 12 במרץ 2012

אפליקציות- מיצירת אפליקציה ראשונה ועד היום


אפליקציות- מיצירת אפליקציה ראשונה ועד היום,

אפליקציות הן דבר המדהים ביותר שיכלו לחשוב עליו, בעבר לא היו סמארטפונים כמו היום אלה היו מכשירי מקשים שגם להם יצרו אפליקציות בלי הפסקה. כל אחד רצה לבנות את האפליקציות שלו ולשווק אותם למכשירים השונים בעולם. אך המשחקים האלו לא היו מושקעים ומקוריים כמו היום אלה כל אפליקציה היית מסתכמת במשחק פשוט שלא היה מועיל לאף אחד אבל בכל זאת אנשים הורידו ורכשו אותה , זה מראה שהאפליקציות הן דבר ממכר שגם אם אין תועלת בהן אנשים ימשיכו להוריד עוד.

כיום האפליקציות קיבלו עדכון ושיפור אדיר, ממשחק פשוט כמו בעבר עד לאפליקציות שאנחנו לא יכולים בלעדיהם , כיום יש את מסכי המגע ולא המקשים כמו בעבר לכן השימוש באפליקציות יותר נוחה וקלה מבעבר ולכן התחום של  פיתוח אפליקציות מתרחב. אם בעבר האפליקציות היו חוזרות על עצמן ולא היו מקוריות כיום מקוריות זה הדבר החשוב ביותר כשמישהו רוצה ליצור אפליקציה . אם האפליקציה כבר קיימת אף אחד לא יפתח אותה לפי הסגנון שלו כי הוא רוצה להיות מקורי ושיורידו את האפליקציה שהוא יצא ולא אפליקציה שהוא העתיק.

אך הדבר היחידי שנשאר מן העבר הוא ההתמכרות להורדת אפליקציות. בני האדם אוהבים להוריד , ובכמויות גדולות גם אם הדבר אינו מועיל להם או שזה חסר ערך מבחינתם עדיין הם יורידו את האפליקציות הפחות מקוריות ולאף אחד אין תשובה ממה הדבר נובע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה