יום שבת, 10 במרץ 2012

אפליקציות לאנדרואיד


אפליקציות לאנדרואיד,
אנדרואיד היא מערכת הפעלה שפותחה במקור על ידי גוגל , היא בעלת קוד פתוח בניגוד למערכת הפעלה של האייפון ששמה הכל סגור. גוגל נותנת את הקוד שלה לכל מפתח שרוצה כדי שיוכלו להתאים את האפליקציה בדרך הטובה ביותר שתרוץ על האנדרואיד.

האנדרואיד רץ כיום על מיליוני מכשירים והמון מהחברות הגדולות מאמצת אותה ולה יש את חנות האפליקציות הגדולה השנייה בעולם אחרי אפל, אך יצירת אפליקציות לאנדרואיד זו משימה ממש לא פשוטה . בגלל שהמערכת רצה על כמה סוגי מכשירים , כל אחד בעל חומרה שונה ובעל גודל מסך שונה על המפתחים להתאים את האפליקציה לכל מכשיר המריץ את אנדרואיד.

כיום המפתחים מתאמים את האפליקציות שלהם גם לאייפון ולאנדרואיד , אך לא לכל המכשירים של האנדרואיד אלה רק המכשירים הנמכרים והפופולאריים ביותר זוכים לאפליקציות הללו אז שני פלטמורות זוכות לאותה אפליקציה ולא כמו בעבר שרק אייפון זכה לאפליקציות מקוריות ואיכותיות.

האפליקציות שהתאימו לאנדרואיד ממש לא יורדות מהרמה של האייפון אלה משתווים אליה ברמה ואפילו עוקפים אותה . האנדרואיד מתחדשת כל הזמן במערכת יותר טובה , מפרט מכשירים יותר טוב ומהיר יותר לכן ברוב הפעמים האפליקציה שהותאמה לאייפון ורק לאחר מכן הוסיפו תמיכה לאנדרואיד מגיע ועושה בית ספר לאייפון. כיום האנדרואיד היא המערכת הפופולארית ביותר בכל העולם שעקפה את האייפון שהיה לפנייה והכמות אפליקציות שלה גודלות במאות ואפילו באלפי חידושים כל יום ולכן משערים בעתיד שהחנות של אנדרואיד תעקוף את זו של האייפון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה