יום שבת, 17 במרץ 2012

סוגי אפליקציות

כיום יש בעולם עשרות סוגים של אפליקציות, אך הפופולאריות מבניהם הן אפליקציות המשחקים , חדשות והעסקים.
לכל מפתח יש את הדילמה איזה סוג אפליקציה הוא עומד לפתח אם זה למשחקים הוא צריך להוציא משחק שלא נראה כמותו , אם זה חדשות הוא צריך לעדכן את האפליקציה יותר מהר משאר האפליקציות של החדשות שמסתובבות ברשת כדי ששלו תהיה טובה יותר ויינטשו את האפליקציות האחרות , ואם זה לעסקים הוא צריך לתת אפליקציה שתשבור את השוק ותעזור לכל בעל עסק.

כיום בן אדם בעל סמארטפון מוריד בממוצע 2 -3  אפליקציות ביום ובינהם לפחות אפליקציה אחת היא משחק כלשהו, ורק כאשר הוא מחפש מידע על משהו הוא מוריד אפליקצית חדשות.
אך האפליקציות של העסקים משגשגת כלפי מעלה בגלל שכל אדם בעל עבודה חשובה \ עסק צריך אפליקציית עזר כמו יומן פגישות , חישוב הוצאות והכנסות של העסק ואפילו ניהול העסק מרחוק.

כל אדם מתחבר לסוגים שונים של אפליקציות ורק בשבילם רכשו את המכשיר שלהם ואפילו הסוגים ממוקדים על פי גיל , אם ילד בעל מכשיר חכם לא יצטרך אפליקציות של עסקים אלה יתמקד רק במשחקים. אך אם זה אדם מבוגר בעל מכשיר חכם הוא כמעט ולא משחק במכשיר אלה רכש את אותו מכשיר בשביל העסקים שלו .
כל אחד יכל למצוא תעסוקה במכשיר החכם שלו בכל מיני סוגי אפליקציות , אך לפני שאתם רוכשים מכשיר חכם תבדקו בשביל מה אתם תצטרכו אותו אולי זה סתם יהיה לשווא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה